Projektu sprendžiamos problemos: 2019 m. Valstybės strateginės analizės centro atliktas tyrimas „Universitetas, kolegija ar profesinio mokymo įstaiga? Požiūris, patrauklumas, pasirinkimas“ parodė, kad profesinio mokymo patrauklumą itin mažina nepakankama profesinio mokymo programų pasiūla mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį. Todėl numatyta vykdyti profesinio mokymo programų pritaikymą mokiniams, neturintiems pagrindinio išsilavinimo, ir profesinio mokymo suartinimo su bendruoju ugdymu eksperimentą. Klaipėdos technologijų mokymo centras (toliau – Centras), atsižvelgdamas į švietimo srityje vykstančius pokyčius ir atliktą Analizę, jungiasi prie dalyvavimo šiame eksperimente siūlydamas mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmą dalį, mokytis multimedijos techniko profesinio mokymo programos ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas – pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo programą, – siekiant įgyti pagrindinį išsilavinimą, vidurinį išsilavinimą ir IV lygio kvalifikaciją. Dalyvaujant šiame eksperimente bus siekiama patenkinti mokinių poreikius dėl įvairesnio profesinio išsilavinimo įgijimo siūlant mokiniams IV lygio profesinio mokymo programas. Įgyvendinant projektą nebus apribojimų ir veiksmų, kurie turėtų neigiamą poveikį horizontaliesiems principams ir ES pagrindinių teisių chartijos nuostatoms bei bus aktyviai prisidedama prie darnaus vystymosi ir lygių galimybių visiems HP įgyvendinimo (prieš pradedant veiklą atlikta apklausa dėl mokinių specialiųjų poreikių).

Projekto tikslas: sudaryti galimybę Centro mokiniams, baigusiems pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, mokytis pagal multimedijos techniko (kodas P42061101) profesinio mokymo programą ir kartu nuosekliai mokytis pagal bendrojo ugdymo programas – pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo programą, – siekiant įgyti pagrindinį išsilavinimą, vidurinį išsilavinimą ir IV lygio kvalifikaciją.

Projekto tikslinė grupė: Centro mokiniai, kurie yra baigę pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, eksperimento tvarka mokosi pagal IV kvalifikacijos lygiui įgyti multimedijos techniko (kodas P42061101) profesinio mokymo programą.

Projekto pradžia: 2024-09-01

Projekto pabaiga: 2026-04-30

Suma: 15 231,98 Eur.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.