Projektu sprendžiamos problemos: darbo rinkoje kasmet pastebimas profesinio mokymo paslaugų poreikis. Švietimo problemos analizė „Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo sinergija“, paskelbta 2022 m. rugsėjo 5 d. (202), atskleidė, kad vienas iš esminių profesinio mokymo sistemos trūkumų – mokinių įgyjamos žinios ir įgūdžiai neatitinka darbo rinkos poreikių. Profesinio mokymo aprėptis Lietuvoje vis dar atsilieka nuo valstybės lūkesčių ir ES vidurkio. Tik apie 26 proc. mokinių siekia įgyti išsilavinimą profesinio mokymo įstaigose. Per pastaruosius metus padaugėjo bendrojo ugdymo mokyklų ir profesinio mokymo įstaigų bendradarbiavimo atvejų, kai abiejų tipų mokyklų veiklos sritys susilieja. Viena profesinio mokymo patrauklumo didinimo priemonių – nuo 2020– 2021 m. m. pradžios bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams sudarytos galimybės mokytis pagal pirminio profesinio mokymo programų modulius arba pirminio profesinio mokymo programas. Bendradarbiaudamos bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo mokyklos stiprina profesinį orientavimą ir populiarina profesinį mokymą. Klaipėdos technologijų mokymo centras, siekdamas didinti profesinio mokymo patrauklumą bei jo atitiktį darbo rinkos poreikiams, išplečiant profesinių kompetencijų įgijimo galimybes besimokant bendrojo ugdymo mokyklose, pasirašė Bendradarbiavimo sutartis su Klaipėdos Licėjumi ir Klaipėdos Litorinos mokykla. Šių mokyklų mokiniai Centre mokysis 4 modulius.

Projekto tikslas: užtikrinti bendrojo ugdymo įstaigų mokiniams, kurie mokosi pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ar vidurinio ugdymo programą, galimybę mokytis pagal jiems aktualius profesinio mokymo programų modulius ir įgyti darbo rinkoje paklausias profesines kompetencijas.

Projekto tikslinė grupė: mokiniai, kurie mokosi pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ar vidurinio ugdymo programą. Iš viso – 64 mokiniai.

Projekto pradžia: 2024-09-01

Projekto pabaiga: 2026-04-30

Suma: 27 115,72 Eur.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.