KLAIPĖDOS TECHNOLOGIJŲ MOKYMO CENTRO KOKYBĖS POLITIKA
Klaipėdos technologijų mokymo centras (toliau – KTMC) sukūrė, įgyvendina ir prižiūri kokybės valdymo sistemą, atitinkančią ISO 9001:2015 reikalavimus, bei nuolat gerina jos rezultatyvumą.
KTMC MISIJA:
Sudaryti galimybes įgyti pagrindinį, vidurinį išsilavinimą ir paklausią, aukštą pridėtinę vertę turinčią profesinę kvalifikaciją, reikalingą darbo rinkai ar tęstinėms studijoms; ugdyti kūrybišką, atsakingą ir savarankišką asmenybę.
KTMC VIZIJA:
Inovatyvi, socialiai atsakinga, lyderiaujanti, aukštos veiklos kokybės siekianti, puoselėjanti savitą kultūrą ir atvira kiekvieno saviraiškai ugdymo įstaiga.
KTMC VERTYBĖS:
- Atsakomybė – atsakingas požiūris į darbą, aplinką, aukšta kompetencija ir profesionalumas.
- Bendradarbiavimas (bendruomeniškumas) – mokymasis kartu, pagalba vienas kitam, siekiant aukštos teikiamų paslaugų kokybės.
- Atvirumas – naujovių priėmimas, mokymasis visą gyvenimą, klaidų pripažinimas ir tobulėjimas.
- Kūrybiškumas – sugebėjimas kelti naujas idėjas, mąstyti savarankiškai, nestereotipiškai, iniciatyvų skatinimas.
- Pagarba ir tolerancija – bendravimo ir kalbos kultūra, pilietiškumas, gerbiame kito asmens teisę ir laisvę, pripažįstame skirtingus poreikius, siekiame bendro tikslo.
KTMC KOKYBĖS TIKSLAI:
- Didinti mokymo paslaugų kokybę bei efektyvumą.
- Padidinti profesinio mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams.
- Kelti veiklos kokybės lygį, įgyvendinant bendrojo ugdymo programą.
- Modernizuoti mokymo ir mokymosi aplinką.
- Sudaryti galimybes pedagoginiams ir nepedagoginiams darbuotojams nuolat tobulėti.
- Užtikrinti veiksmingą valdymą.
- Užtikrinti švietimo prieinamumą ir lygias galimybes, plėtojant sšvietimo paslaugas asmenims.
- Sukurti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas.
- Sustiprinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų iįtrauktį į švietimą.
- Didinti centro patrauklumą, gerinti jo įvaizdį.
ŠIA KOKYBĖS POLITIKA ĮSIPAREIGOJAME:
- Nuolat tobulinti savo organizacijos kokybės valdymo sistemą.
- Nuolat gerinti mokymo paslaugų kokybę.
- Užtikrinti, jog vykdant veiklą būtų laikomasi galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų, standartų bei kitų normatyvinių dokumentų reikalavimų.
- pdf Sertifikatas. Kokybės vadybos sistema atitinka LST EN ISO 9001:2015/(ISO 9001:2015) standarto reikalavimus. (LT)
- pdf Sertifikato priedas nr. 1 padalinių (skyrių) adresai
- pdf Sertifikatas. Kokybės vadybos sistema atitinka LST EN ISO 9001:2015/(ISO 9001:2015) standarto reikalavimus. (EN)
- pdf Sertifikato priedas nr. 1 padalinių (skyrių) adresai (EN)