KLAIPĖDOS TECHNOLOGIJŲ MOKYMO CENTRO KOKYBĖS POLITIKA

Klaipėdos technologijų mokymo centras (toliau – KTMC) sukūrė, įgyvendina ir prižiūri kokybės valdymo sistemą, atitinkančią ISO 9001:2015 reikalavimus, bei nuolat gerina jos rezultatyvumą.

KTMC MISIJA:

Sudaryti galimybes įgyti pagrindinį, vidurinį išsilavinimą ir paklausią, aukštą pridėtinę vertę turinčią profesinę kvalifikaciją, reikalingą darbo rinkai ar tęstinėms studijoms; ugdyti kūrybišką, atsakingą ir savarankišką asmenybę.

KTMC VIZIJA:

Inovatyvi, socialiai atsakinga, lyderiaujanti, aukštos veiklos kokybės siekianti, puoselėjanti savitą kultūrą ir atvira kiekvieno saviraiškai ugdymo įstaiga.

KTMC VERTYBĖS:

  • Atsakomybė – atsakingas požiūris į darbą, aplinką, aukšta kompetencija ir profesionalumas.
  • Bendradarbiavimas (bendruomeniškumas) – mokymasis kartu, pagalba vienas kitam, siekiant aukštos teikiamų paslaugų kokybės.
  • Atvirumas – naujovių priėmimas, mokymasis visą gyvenimą, klaidų pripažinimas ir tobulėjimas.
  • Kūrybiškumas – sugebėjimas kelti naujas idėjas, mąstyti savarankiškai, nestereotipiškai, iniciatyvų skatinimas.
  • Pagarba ir tolerancija – bendravimo ir kalbos kultūra, pilietiškumas, gerbiame kito asmens teisę ir laisvę, pripažįstame skirtingus poreikius, siekiame bendro tikslo.

KTMC KOKYBĖS TIKSLAI:

  1. Didinti mokymo paslaugų kokybę bei efektyvumą.
    • Padidinti profesinio mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams.
    • Kelti veiklos kokybės lygį, įgyvendinant bendrojo ugdymo programą.
    • Modernizuoti mokymo ir mokymosi aplinką.
    • Sudaryti galimybes pedagoginiams ir nepedagoginiams darbuotojams nuolat tobulėti.
    • Užtikrinti veiksmingą valdymą.
  2. Užtikrinti švietimo prieinamumą ir lygias galimybes, plėtojant sšvietimo paslaugas asmenims.
    • Sukurti palankias mokymosi visą gyvenimą paslaugų plėtros sąlygas.
    • Sustiprinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų iįtrauktį į švietimą.
    • Didinti centro patrauklumą, gerinti jo įvaizdį.

ŠIA KOKYBĖS POLITIKA ĮSIPAREIGOJAME:

  • Nuolat tobulinti savo organizacijos kokybės valdymo sistemą.
  • Nuolat gerinti mokymo paslaugų kokybę.
  • Užtikrinti, jog vykdant veiklą būtų laikomasi galiojančių Lietuvos Respublikos teisės aktų, standartų bei kitų normatyvinių dokumentų reikalavimų.

Kviečiame registruotis būsimųjų kosmetikų ir kirpėjų teikiamoms paslaugoms! Daugiau info.