2024–2025 m. m. neformaliojo mokinių švietimo tvarkaraštis ruošiamas.

Būrelių sąrašas

Dažnai nerimstantis jaunimas nori išlieti energiją, įgyvendinti kūrybines idėjas. Vienas iš būdų tai daryti – mokytis raiškiai perteikti žodį, organizuoti ir vesti mokyklinius renginius, kurti vaidybinius projektus. Šia popamokine veikla gali užsiimti visi mokiniai, net tie, kurie mano, kad yra nedrąsūs ir negebantys. Juk skaityti, kurti, jausti, išgyventi, interpretuoti, organizuoti, žaisti gali kiekvienas.

Džiazo ir populiariosios muzikos klasę gali lankyti visi! Čia mokiniai susipažins su šiuolaikinio dainavimo ypatumais, išreikš save muzikinės raiškos priemonėmis, ugdys bendrąją meninę-muzikinę kompetenciją: praplės savo balso galimybes, išmoks sceninio judesio kultūros, įveiks scenos baimę, aktyviai dalyvaus įvairiuose renginiuose ir šventėse. Jei turi svajonę dainuoti scenoje ir dar jos neįgyvendinai? ATEIK, mes Tau padėsime!

Būrelis skirtas merginoms ir vaikinams, besidomintiems naujausiomis mados tendencijomis bei norintiems ne tik pamatyti modelio darbo užkulisius, bet ir išbandyti MODELIO darbą. Būrelio vadovas, mados renginių koordinatorius Deividas Janulis kviečia Tave pasinerti į MADOS PASAULĮ!

Būrelis skirtas mokiniams, norintiems geriau pažinti savo veidą, jo poreikius. Išmoks veido priežiūros priemonių gamybos, mokysis naudotis kasdieninėmis makiažo priemonėmis.

Šis būrelis skirtas įvairių klasių mokiniams, kuriems patinka meninė kūryba, norintiems išreikšti save per menus. Tobulinti meninius gebėjimus praktiškai, gauti meninių, kūrybinių, tautinių ir kultūrinių žinių. Pažinti įvairių technikų ir technologijų panaudojimą.

Mokinių verslo bendrovė (MVB) – tai tavo galimybė išbandyti realaus verslo kūrimą. Atėjęs sužinosi kaip verslas yra vystomas, valdomas. Įkurdami MVB mokiniai įgyvendina visą verslo valdymo ciklą: įkuria įmonę, sukaupia pradinį kapitalą, planuoja, kuria savo paslaugą arba produktą bei jį parduoda, vykdo rinkodaros kampaniją ir po mokymosi proceso uždaro savo įmonę. Verslas yra žaidimas, didžiausias žaidimas pasaulyje. Jei nori sužinoti jo taisykles- ATEIK!

Jei mėgsti istoriją, nuotykius, turiningus pasivaikščiojimus už mokyklos ribų – junkis! Sužinosi, pažinsi, išmoksi daugiau. Planuoji pasirinkti istorijos valstybinį egzaminą? Esi laukiamas!

Krepšinio būrelis skirtas visiems norintiems, tiek pažengusiems, tiek pradedantiems. Čia galėsite drauge tobulinti savo asmeninius ir komandinio žaidimo įgūdžius, žaisti krepšinį įvairiomis sudėtimis, dalyvauti draugiškose krepšinio varžybose ar KTMC organizuojamuose konkursuose.

Tinklinio būrelį lankyti gali visi, sveikatą pasitikrinę, KTMC mokiniai. Stipriausi mokyklos tinklinio žaidėjai kviečiami į KTMC rinktinę, kuri dalyvauja Klaipėdos miesto ir regiono tinklinio bei paplūdimio tinklinio varžybose. Žaidimas – komandinis, moko gerbti ir pasitikėti komandos nariais, siekti užsibrėžto tikslo, stiprina sveikatą. Smagaus žaidimo.

Futbolo būrelis skirtas žaisti futbolą, treniruotis, sportiškai praleisti laiką. Geriausi mokiniai yra pakviečiami į mokyklos rinktinę atstovauti įvairiose varžybose. Užsiėmimai vyksta Žalgirio stadione arba sporto salėje, tai priklauso nuo oro sąlygų.

Išmoksite fotografuoti ne tik telefonu, bet ir profesionalia įranga. Fotografuosite renginius, gamtą, objektus. Ateik ir išlaisvink savo kūrybiškumą.

Šio būrelio veiklos metu bus mokoma kaip profesionalia programa „Solidworks“ sukurti trimatį modeliuką ir, jį tinkamai paruošus, atspausdinti trimačiu spausdintuvu. Reikalingos besimokančiojo savybės: pakankamo lygio kompiuterio valdymas, kantrybė, atsakingumas už prisiimtas užduotis, lankomumas. Taip pat, būrelio nariams, su visa įranga, gali tekti vykti į respublikinius renginius atstovauti mokyklą.

Šio būrelio veiklos metu bus mokoma programavimo Python – aiškiai suprantamos ir greitai išmokstamos, tačiau labai universalios ir galingos programavimo kalbos. Python galima pritaikyti beveik visur: nuo tinklalapių, programėlių, žaidimų, programinės įrangos kūrimo iki duomenų mokslo ir dirbtinio intelekto. Būrelio veiklos tikslas – išmokti programuoti Python programavimo kalba.

Tai mokinių savivaldos institucija, atstovaujanti mokinių interesams ir teisėms, bendradarbiaujanti su KTMC administracija, Centro ir Mokytojų tarybomis, pamokinės ir nepamokinės veiklos, tradicijų kūrimo klausimais, organizuojanti renginius ir padedanti juos surengti kitiems bendruomenės nariams, teikianti siūlymus dėl Centro veiklos dokumentų, jų projektų, ugdymo proceso tobulinimo, prevencinės veiklos klausimais. Esi aktyvus, prisijunk!

Prasidėjo pagrindinis vasaros priėmimo etapas. Prašymą stojimui pildykite LAMABPO sistemoje iki 2024.08.05 d.