Integruotas projektas „Kūrybinė jungtis: vėtrungė – Mažosios Lietuvos simbolis dvimatėje ir trimatėje erdvėje“
3KP-14 grupės (kompiuterinio projektavimo operatoriaus modulinė mokymo programa) mokiniai aktyviai dalyvavo integruotame projekte, kuriame susijungė dvimatė ir trimatė erdvės bei lietuvių kalbos, literatūros ir etninės kultūros žinios. Projekto tema – „Kūrybinė jungtis: vėtrungė – Mažosios Lietuvos simbolis dvimatėje ir trimatėje erdvėje“ – sujungė, atrodo, skirtingas sritis: kompiuterinį projektavimą ir etninę kultūrą.
Šis projektas buvo įgyvendintas su #IRT skyriaus profesijos mokytoja Ramute Gudavičiene ir Gimnazijos skyriaus lietuvių kalbos mokytoja Jolanta Mankiene.
Projekto pristatymo metu mokiniai sužinojo apie vėtrungių istoriją, kurios pradžia siekia 1844 m., ir kaip ši tradicija tęsiasi iki šių dienų. Nors vėtrungės šiandien neteko savo pirminės funkcijos – ženklinti kurėną ir kontroliuoti žvejybą Kuršių mariose, jos simbolika ir reikšmė išlieka svarbi. Mokiniai išanalizavo vėtrungių spalvas, simboliką ir netgi šiuolaikinę vėtrungės interpretaciją, pvz., laivo „#Independence“ dizainą.
Būsimieji kompiuterinio projektavimo operatoriai pristatė savo sukurtas vėtrungių vizualizacijas ir animacijas, sėkmingai derindami 2D ir 3D elementus bei įrankius. Kartu jie įvardijo ir sėkmes, ir tobulintinas sritis.
Projektas leido ne tik gilintis į kompiuterinio projektavimo subtilybes, bet ir prisiliesti prie Lietuvos nematerialaus kultūros paveldo vertybių. Vėtrungių tradicija 2020 metais buvo įtraukta į Lietuvos nematerialaus kultūros paveldo vertybių sąvadą.